Project Ontwikkeling:
Creative Director & Concept bedenker: Marte Methorst
Huisstijl ontwerp: Petra Baten
Webbdesign ontwerp: Marte Methorst
Technische webdesign: Mediamora
Social Design: Marte Methorst
Fotografie: Lott’s
LOGO DESIGN
Roos Bits-Derksen – EDUSENCA
Mooie woorden van Roos
“Marte is een vakvrouw; betrokken, creatief, betrouwbaar, zorgvuldig en verrassend. Dankzij Marte heb ik twee bedrijven kunnen lanceren die niet alleen een professionele en persoonlijke uitstraling hebben, maar die een stevig fundament hebben. Marte geeft beeld en kleur aan wat ik vertel en daardoor heb ik mezelf verrast! Het is echt een cadeau om dan de huisstijl te zien die ze gemaakt heeft op alle input. Marte weet de juiste vragen te stellen waardoor ik mezelf heb ontwikkeld in het neerzetten van een missie en visie. Omdat ze samenwerkt met businesspartners (fotograaf, tekstschrijver) die dezelfde taal spreken en voor eenzelfde professionaliteit staan; wordt het een geheel. Nu de lancering van deze bedrijven is gebeurd, voel ik vertrouwen en stevigheid om volle bak verder te gaan met wat ik in de wereld wil brengen.”
BRAND FOTOSHOOT
Om de nieuwe merkidentiteit van Edusenca volledig tot leven te brengen, hebben we een uitgebreide brandfotoshoot georganiseerd. Deze fotoshoot was een cruciale stap om het verhaal van het merk visueel te vertellen en ervoor te zorgen dat alle elementen van de rebranding perfect op elkaar aansluiten.
De fotoshoot werd zorgvuldig gepland en uitgevoerd om de kernwaarden van Edusenca te vertalen naar krachtige beelden. Elk beeld is ontworpen om de rust, balans en innerlijke groei te weerspiegelen die centraal staan in het merk. Van portretten van onderwijsprofessionals tot inspirerende sfeerbeelden, de fotoshoot legt de nadruk op de menselijke kant van het onderwijs en de diepgaande impact die Edusenca wil hebben op het welzijn van docenten.
De beelden uit deze shoot zijn niet alleen gebruikt voor de website en social media, maar vormen ook de visuele ruggengraat van alle andere merkuitingen. Ze versterken de nieuwe merknaam en -identiteit, en zorgen voor een consistente, herkenbare uitstraling die resoneert met de doelgroep.
Met deze brandfotoshoot hebben we ervoor gezorgd dat het visuele verhaal van Edusenca op elke mogelijke manier wordt doorgevoerd, van digitale platforms tot trainingsmaterialen. Het resultaat is een serie beelden die niet alleen esthetisch aantrekkelijk zijn, maar ook de boodschap en visie van het merk krachtig ondersteunen.
TERUG NAAR PROJECTEN